مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 اردیبهشت 1398 ساعت 10:562019-05-03اقتصادي

فارس من| الکترونیکی کردن کرایه تاکسی ها در همدان منتظر موافقت بانک شهر


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، موضوع الکترونیکی کردن پرداخت کرایه تاکسی یکی از سوژه های ثبت شده در سامانه است.

مدتهاست شهرداری همدان قول راه اندازی سیستم پرداخت الکترونیک همدان را داده اما هنوز اجرایی نشده است.

قرار بود این طرح در شهر همدان با در نظر گرفتن تمام جوانب اجرایی شود چراکه قبلاً در تهران و اصفهان با شکست مواجه شده بود، اما بار دیگر این طرح در تهران اجرایی شده و همدان هنوز موفق نشده است.

مدیر معاونت تاکسیرانی و حمل و نقل بار و کالای شهرداری همدان در این خصوص اظهار کرد: طرح تاکسی اینترنتی در همدان باید با ظرافت اجرایی شود چراکه تاکسی در بخش خصوصی فعال است و نمی توان مانند سازمان اتوبوسرانی پیش رفت.

میلاد کریمی با بیان اینکه اگر طرح برای راننده تاکسی جذابیت نداشته باشد و باعث دردسرهایی شود به راحتی دستگاه را کنار می گذارد و در نتیجه طرح با شکست مواجه می شود گفت: مطالعات کارت بلیت الکترونیک انجام شده و مردم و تاکسی داران خواستار اجرای طرح هستند.

وی با اشاره به اینکه چندین مشکل از جمله تراکنش وجود دارد که با بانک شهر درصدد رفع آن هستیم افزود: اگر صحبت ها در خصوص هزینه دستگاه کارت بلیت با بانک شهر به نفع راننده باشد، طرح به راحتی اجرا خواهد شد و پیگیر این مسأله هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| الکترونیکی کردن کرایه تاکسی ها در همدان منتظر موافقت بانک شهر

فارس من| الکترونیکی کردن کرایه تاکسی ها در همدان منتظر موافقت بانک شهر